خبره غیره منتظره خبری که لرزه به اندام کاتالان ها انداخت: ویلانووا امشب از بارسا جدا می شود؟

 

http://u.goal.com/296400/296445_heroa.jpg

باشگاه بارسلونا اعلام کرده که امشب یک کنفرانس مطبوعاتی فوری خواهد داشت و شایعات حاکی از آن است که در این کنفرانس، خبر جدایی تیتو ویلانووا اعلام خواهد شد.

در بیانیه ای باشگاه کاتالانی آمده است که ساندرو روسل و آندونی سوبی ساره تا، مدیر ورزشی باشگاه، در این کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا خواهند کرد اما صحبتی از حضور تیتو ویلانووا نشده است. اما رسانه های اسپانیایی متفق القول هستند که این مصاحبه مطبوعاتی در مورد سرمربی بارساست.

نشریه آ. اس ادعا کرده که قرار است ویلانووا به طور موقت جای خود را به "روبی" بدهد؛ مربی ای که هفته گذشته به کادر فنی بارسا اضافه شد.

روبی با نام کامل خوان فرانسسس فرر سیسیلیا، فصل گذشته هدایت تیم دسته دومی خیرونا را برعهده داشت و با این تیم به پلی آف رسید اما با شکست مقابل آلمریا، نتوانستند به دسته الو برسند.

البته او در حال حاضر بعد از ویلانووا و جوردی رورا، نفر سوم کادر فنی بارساست.

این در حالی است که تیتو که سال گذشته جانشین گواردیولا شد، در میانه فصل قبل دو ماه را برای درمان در نیویورک سپری کرد.

او 21 ژانویه برای انجام شیمی درمانی به نیویورک سفر کرد و در این مدت جوردی رورا هدایت بارسا را برعهده داشت. او در ماه مارس به نوکمپ برگشت؛ زمانی که بارسا از کوپا دل ری حذف شده بود.

تیتو هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و این نگرانی وجود دارد که بارسا در فصل پیش رو نیز شرایطی مشابه فصل قبل تجربه کند. اما به هر حال برای اینکه همه این گمانه زنی ها پایان پیدا کند، باید تا ساعتی دیگر صبر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392 ا 22:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.